Jak zvýšit příliv nových zákazníků?

Square

Mnoho začínajících, ale i léty prověřených firem se může ocitnout v situaci, kdy se příliv nových zákazníků zpomaluje. Jenže právě zákazníci, kteří generují zisk, jsou pro stabilní prostředí firmy nesmírně důležití. Přichází v potaz placená reklama, jenže málo takových firem si může dovolit vynaložit nemalé finanční prostředky na svou propagaci. Navíc je dnes zapotřebí reklamou zacílit na konkrétní skupinu zákazníků, což není vůbec jednoduché. My vám dnes přinášíme dva způsoby, které pomohou navýšit příliv nových zákazníků na webové stránky. Jeden má okamžitě měřitelné výsledky, ale je cenově náročnější. Ten druhý je pozvolný, ale dostupný téměř pro každého. Pojďme si je teď společně představit.

Digitální marketing

PPC reklama – placený způsob propagace
Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. U tohoto typu reklamy inzerent neplatí za samotné zprostředkování reklamy, ale za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Sám si tedy může určit, kolik ho vlastní propagace bude stát.

PPC reklamy se povětšinou zobrazují ve výsledcích vyhledávání na prvních příčkách. Placená reklama tedy nabízí vcelku rychlý příliv nových zákazníků. Výsledky jsou viditelné již do několika minut od spuštění. Vyzkoušejte reklamu PPC Brno a přesvědčte se na vlastní oči, jak účinná dokáže reklama skutečně být.

Sociální média

SEO online – pozvolný příliv zákazníků
Za placenou reklamou internetové vyhledávače zobrazují webové stránky s dlouhou historii a důvěryhodností, které navíc dobře pracují s klíčovými slovy. Začínající weby mají tak téměř nulovou šanci na úspěšnost. Řešení ale nabízí Brno optimalizace SEO, díky které je možné zacílit na konkrétní skupinu zákazníků. Proces je to všem pozvolný, odhadovaná doba je 3 – 6 měsíců. Jedná se však o trvalý efekt, který jistě v budoucnu oceníte.